Menu

Onze Pluspunten - weten waar u aan toe bent

Als DB KeukenGroep hebben wij een zevental Pluspunten geformuleerd en deze Pluspunten zijn de basis van de hoge klanttevredenheid die ons toegekend wordt.

Lees meer over ons Pluspunten

Onze Pluspunten

  • Altijd de voordeligste
  • Een eigen montageteam
  • Afspraak is afspraak
  • Direct de laagste prijs
  • Service zit in onze genen
  • Hoge score klantervaringen
  • De kracht van een familiebedrijf
DB-KeukenGroep-verkoop
Keukenmontage door eigen monteurs

+ Altijd de voordeligste; en niet per se de goedkoopste

Zo gaat het vaak:

Wanneer je op zoek gaat naar een nieuwe keuken, springen vooral de vele prijsvechters in het oog. Keukenwinkels buitelen over elkaar heen met nóg lagere prijzen. Maar wil je wel écht de goedkoopste keuken? Bent u ook op de lange termijn nog blij met die stuntprijs? Als na een paar jaar de kwaliteit tegen valt en er geen service meer af kan, pakt uw goedkoopste keuken ontzettend onvoordelig uit.

Zo doen wij dat:

Voor onze eigen keukenmerken selecteren wij de beste leveranciers, bij wie we scherp inkopen. Niet om de prijzen naar de bodem te jagen, maar om topkwaliteit keukens te bieden voor een eerlijke prijs. Tel daar de waarde van onze unieke, complete ontzorging bij op, en u ontdekt al gauw dat de voordeligste keuken een optelsom is van alle voordelen. Dat is wat anders dan de goedkoopste keuken.

+ Een eigen montageteam; met de garantie die daar bij hoort

Zo gaat het vaak:

Een keuken kopen is een ding. Een keuken installeren, da’s nog weer iets heel anders. Toch een beetje spannend. Wordt het eindresultaat nét zo mooi als de glimmende 3D-tekeningen die de verkoper je voorspiegelde? Alle kastjes perfect gesteld, zonder lelijke naden? Alle apparatuur veilig werkend? Op de dag van levering en de jaren daarna? Je hoopt maar dat de installateurs verstand van zaken hebben.

Zo doen wij dat:

Als gespecialiseerd bedrijf verkopen wij niet alleen keukens, we installeren ze ook. Met eigen mensen, dus u hebt altijd slechts één aanspreekpunt. Onze ervaren vakmensen doen dag in dag uit niets anders dan met passie keukens plaatsen. Ze hebben hart voor de zaak en zien het als een erekwestie om een keuken met topkwaliteit afwerking te monteren. Vandaar dat wij gerust 10 jaar garantie durven geven op onze montage.

+ Afspraak is afspraak; gewoon geen gedoe

Zo gaat het vaak:

Wanneer u wel eens een keuken hebt laten plaatsen, dan weet u misschien hoe moeizaam dat kan gaan. Materieel dat veel te laat of helemaal niet geleverd wordt, klussers die niet op komen dagen, de timmerman die een achterwand dichttimmert, zodat de loodgieter er niet meer bij kan. Niemand die bereid is uw kritische vragen te beantwoorden. Gedoe! Je zou bijna besluiten om gewoon géén nieuwe keuken te kopen.

Zo doen wij dat:

Gek dat bouwklussen vaak moeizaam gaan, want het is helemaal niet zo moeilijk om de levering en installatie van een keuken soepel te laten verlopen. Coördinatie van bestelling, levering en plaatsing voeren wij in eigen beheer uit, gedreven en met passie. Het is ook een kwestie van alléén beloftes doen als je zeker weet dat je ze waar kunt maken. Zeggen wat je doet, en doen wat je zegt... daar kunt u ons op aanspreken!

+ Direct de laagste prijs; dus nooit meer afdingen

Zo gaat het vaak:

Veel keukenwinkels prijzen hun producten hoog genoeg om flinke onderhandelingsruimte over te houden. Voor u als koper is dat vervelend. Heeft u eindelijk een mooie keuken gevonden, moet u nog keihard onderhandelen om een beetje redelijke prijs uit het vuur te slepen. En wie garandeert u dan of u het tot op de bodem hebt uit onderhandeld, of dat u tóch te veel betaalt? Knoop in je maag.

Zo doen wij dat:

Wij hebben een hekel aan dat gemarchandeer. U krijgt gewoon een goede keuken voor een eerlijke prijs. Wij kunnen als landelijk bedrijf groot en dus scherp inkopen, en verkoopprijzen vaststellen waarvan we zeker weten: meer hoeft niet; minder kan niet. Dan weet u zeker dat u zonder soebatten direct de laagste prijs krijgt. Zo bent u gegarandeerd blij met uw keuken en onze service. Daar draait het om.  

+ Service zit in onze genen; alles voor een tevreden klant

Zo gaat het vaak:

Bij veel keukenwinkels is de klus geklaard zodra het contract getekend is. De koop is gesloten, dus waar zou een verkoper zich nog druk over maken? Op naar de volgende klant! Maar bent u er als klant wel zeker van dat uw keuken tijdig geleverd wordt, netjes wordt gemonteerd en aangesloten? En als er iets mis gaat? Heeft de verkoper nog wel tijd voor u? Of is die vooral geïnteresseerd in het binnenslepen van nieuwe klanten?

Zo doen wij dat:

Wij zien service voor en met name na de koop niet als kosten, maar als reclame. Want, juist door bestaande klanten in de watten te leggen, verhogen wij onze klanttevredenheid. Hierdoor bouwen wij aan relaties voor de lange termijn. Als familiebedrijf zit het verlenen van service er bij ons ingebakken. Het in ons gestelde vertrouwen waarmaken geeft ons échte voldoening. Hoe blijer u bent, hoe meer werkplezier wij hebben.

+ Hoge score klantervaringen; zeker weten dat het goed zit

Zo gaat het vaak:

Natuurlijk belooft elke keukenleverancier "de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs". Maar als dat zo is, waarom hoor je dan toch nog negatieve verhalen over keukens? Je zou denken dat iedere keukenleverancier zich concentreert op klanttevredenheid, als dé basis voor langdurig succes. Toch lees je nog steeds reviews van ontevreden klanten. Hoe zit dat eigenlijk?

Zo doen wij dat:

Als professioneel bedrijf beschikken wij over branchegerichte keurmerken en een CBW-erkenning. Die erkenning voor onze professionele werkwijze is fijn, maar nog belangrijker zijn de positieve reacties van tevreden klanten. In het persoonlijk contact en op vergelijkingssites. Wij doen ons uiterste best om met elke keuken een 9+ te scoren bij de klant. Zeker weten dat het goed zit? Kijk voor een eerlijk vergelijk op de diverse review sites.

+ De kracht van een familiebedrijf; samen bouwen aan een goede naam

Zo gaat het vaak:

In onze branche kom je mensen tegen die elke dag naar hun werk gaan omdat ze nu eenmaal hun brood moeten verdienen. Het zijn misschien prima verkopers of monteurs, maar vaak zonder de echte betrokkenheid bij het bedrijf en de klant. Veelal is het snel boeken van omzet en provisie belangrijker dan klanttevredenheid. Dat is jammer, want juist het échte contact met de klant kan u zoveel meerwaarde bieden.

Zo doen wij dat:

Het mooie van ons kleinschalige familiebedrijf is, dat we de liefde voor het vak aan elke generatie doorgeven. Het motto 'Het kan altijd beter' zit er bij ons ingebakken. Samen werken wij met plezier en passie aan de allerbeste kwaliteit voor onze klanten. Dit ervaart u tijdens het verkoopadvies, maar vooral ook bij de montage van uw keuken door een professional met oog voor detail en hart voor de zaak.

Lees meer over ons